Söndag!!

Lugn och skön start på söndagen, jag var hemma idag igen med miller. Vi tog en lång promenad runt kvarteret som tog ungefär 1h 30min. Vi hälsade på linn och svärfar i huset, sen gick vi hem, för det var ju enormt mycket skidor på tv.
Vinterstudion går rätt hett här hemma haha..
Sen ringde duckan och frågade om vi ville kolla handboll hos dom, vi sa självklart ja för dom är så grymt sköna att umgås med.
Innan handbollen tog jag en runda på rullskidorna. Det blev 2mils stakning som kändes otroligt bra, kände ingen trötthet alls i kroppen och kunde ligga på 4min/km med lugn puls.

Kör på pro ski c2! En skida som jag rekomenderar till folk som ska börja rulla.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0